20 Ocak 2014 Pazartesi

Geri Donusumm ;)

Bugun her zaman her yerde cok rastlamadigimiz bir calismayi paylasicam sizle....Carte D'or dondurmali pastanin kutusunu boyayip bir kek fanusu yapmaya ne dersiniz...? :)
          Once ust kapagini Plaid Enamels ile  beyaza boyadim...
sonra havayla kuruyan model hamurlarini kullanip cilkeli dekupajlari uyguladim...Fanusun uzerine yapistirdim.Kulp olarakta yillar once aldigim ve sadece bir adet kalmis olan masa ortusu agirligini kullandim..(Hani balkonda masa ortusu ucmasin diye ortunun ucuna takilan agirliklardan ;)  )Ehh fena olmadi hatta cok da şık oldu...Ilk once tabak olarak Carte D'or "un kendi tabagini kullansamda sonradan icime sinmedi birde tabak boyayim dedim...........
                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Hemen bir cilekli pecete buldum kirmizi beyaz ve yesil agirlikli olani sectim......Cam tabaga pecete uygulamasi yaptiiiiiim...Tabagin arkasini yine Plaid enamels beyazla boyadim.....Hem fanusu hemde tabagi 3-4 kat sprey parlak vernikle vernikledim....Coooook guzel hafif ve şık bir fanusum olduuuu..Hem degerlendirdim, hemde sirinmi sirin bir kek fanusum oldu.....Sevdiklerimize hediyede edebiliriz....Nasil olmus????

2 yorum:

  1. Sevgili Masal Sanat Evi. Öncelikle Bloğunuz hayırlı Olsun. Hem emeğinizi hem de ürettiklerinizi paylaştığınız için sağolun. İnşallah size çok iyi geri dönüşümleri olacak. Ben bir şey sormak isterim. Benim de elimde atmaya kıyamadığım biraz boyası sıyrılmış bir iki parça küçük eşyalar var. Onları beyaz eskitme ile yenilemek istiyorum. Şimdi bunların üzeri kahverengi ve parlak vernikle verniklenmiş zamanında. Bende bir zamanlar bu işlerle uğraşmıştım çok da zevkli bir uğraş tekrar uğraşmak istiyorum. Tabii o zamanlar bu kadar malzeme de yoktu. Şimdi kısaca bu eşyaları marangoza zımparalatmadan üzerine astar sürüp direk işleme geçmem için ne yapmalıyım?. Beni bilgilendirirseniz çok sevinirim. Size kolay gelsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Muyeseeer hanim...Parlak yuzey astari olarak satilan urunle kullanma talimatlarina uygun olarak astarladiktan sonra 3-4 kat akrilik boyayla boyayip eskitme yaparak istediginiz efekti saglayabilirsiniz....En son uygulama olarak seceginiz temaya gore mat veya parlak sprey vernikle vernikleyebilir ve objenizi kullanima hazir hale getirebilirsiniz...Sevgiler....Kolay gelsin

    YanıtlaSil