28 Ocak 2014 Salı

Cam Tabaklara CAN verdik :)))

             
              Bugunku paylasimlarima baslamadan once birkac tesekkurum olacak....
  Oncelikle bu BLOGu acmam icin beni yureklendiren ,destekleyen ve her soruma sabirla cevap verip blogtaki her soruna ustaca cozum bulan kizim NAZ'ima cok tesekkur ediyorum.....
              Sonra en umutsuz animda bana "Heeeeey cabuk cik ortaya bu kadar dinlenmek yeter!!!" diyerek beni  heveslendiren cogumuzun yakindan tanidigi Sevgili "Hobisepetim" Nurdan Kerpicci'ye....
               Blogumla ve benle yakindan ilgilenen defalarca adima paylasimda bulunan blogtaki sorunumu cozmem icin cozum yollari arayan ve bulan Sevgili Fatma Fidan Basaran'a ve Medisin Taki Dunyasina cok ama cok tesekkur ediyorum......


             SIMDI GELELIM BUGUNKU PAYLASIMLARAAAAAAA........


                                      Cogumuzun bildigi ama bilmeyenlerin ogrenmek                                                                                                isteyece tahmin ettigim cam tabaga pecete uygulamasini anlaticam......


            Uygulama yapmak istedigimiz herhangi bir cam tabagi yikayip kuruladiktan sonra istedigimiz peceteyi    
tabak boyutuna uygun olarak hazirliyoruz........
Genelde 3 kat olan peceteyi..Ayirip tek kat olmasina dikkat ediyoruz ve desenli kismin tersinden tabaga yerlestiriyoruz......Hizlica ve dikkatlice tabagina altina tersten koydugumuz peceteyi yirtmadan ve burusturmadan pecete tutkali ile tabaga yapistiriyoruz......Iyice kurumasini bekliyor ve tabaktan tasan pecete varsa dikkatlice fazlaliklari kesiyoruz......
Pecete calismasinin altini mutlaka ama mutlaka BEYAZ ILE BOYUYORUZ......Isterseniz Plaid beyaz cam boyasi isterseniz beyaz akrilik boya farketmez.....Tabi cam boyasi 21 gunde firinlanmis etkisi gosterdiginden daha bir dayanikli oluyor ama guzel vernik yaparsaniz oda koruyucu olur.Bu arada beyaz boya ile boyama isini sunger pon ponla yapmanizi oneririm....
Bir degisik fikirde tabaklarin altina varak yapmak bakin yukardaki Yilbasi cicekli tabakta oyle yaptim.Yaprak varak uyguladim ve sprey vernik yaptim ozellikle yilbasi temali tabaklarda cok hos oluyor.........



Bunlarda biraz daha suslu ve citirik sevenlere.......
Tabaklarin kenarina uyguladiginiz pecetenin ruhuna uygun kurdele ,firfir,kordon ,sicim,ince halat yapistirabilirsiniz....ISTE birkac ornek , birkac oneri..............



 
Umarim degisik fikirler verebilmisimdir......Simdilik bu kadar gorusmek uzere......Tabi video paylasmadan vedalasmak olmaz.Kara hasret ve yagmurlu bir IZMIR aksamustunden sizlere gelsin......

3 yorum:

  1. Öncelikle bloğunuz hayırlı uğurlu olsun......Çok güzel çalışmalar yapmışsınız...Ben de sizin gibi renkleri, el sanatlarını, örgü örmeyi çok seviyorum ve paylaşmak için bloğumu kurdum,... Bilgi paylaştıkça çoğalır.....Ben de bloğuma beklerim...Sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Cok tesekkur ederim Sevgili Nergiz Sahin, Sevgili Vanilya Craft...Sevgiler

    YanıtlaSil